Італійський автовиробник Ferrari радує шанувальників своїми новинками. Недавно компанія представила дві розкішні моделі суперкарів — SF90 XX Stradale та SF90 XX Spider. Виробництво обмежено лише 799 екземплярами SF90 XX Stradale і 599 одиницями Spider, які, без перебільшення, вже розпродані.
SF90 XX є продуктивним суперкаром, який зберігає баланс між повсякденним використанням на дорозі та вражаючими характеристиками для гоночного треку. Ця пара моделей SF90 XX, Stradale зі спортивним обвісом і кабріолет Spider, відзначається своєю неймовірною красою. До цього моменту XX-моделі Ferrari були призначені виключно для треку, але ці дві версії стали першими, які можна використовувати на дорогах.
Моделі SF90 XX оснащені тією ж гібридною силовою установкою, що й стандартна версія, яка включає двигун V-8 з подвійним турбонаддувом і трьома електродвигунами. Однак інженери Ferrari налаштували двигун V-8 з подвійним турбонаддувом SF90 XX для отримання ще більшої потужності. Вхідні та випускні отвори V-8 були відполіровані, поршні замінені, а ступінь стиснення збільшено. Пікова потужність становить 786 кінських сил, що на 17 к.с. більше, ніж у стандартної версії. За допомогою нової функції Extra Boost для електродвигунів загальна потужність системи становить 1016 кінських сил (що на 30 к.с. більше).
Також відбулися певні зміни в восьмиступеневій коробці передач з подвійним зчепленням. Нова логіка перемикання передач була запозичена з Daytona SP3, а перемикання передач в супроводі гарчання вихлопної системи при підйомі на вищі оберти. Хоча автомобіль має велику гучність, його звук можна охарактеризувати як симфонію потужності, а не безглуздий крик.
Згідно з даними Ferrari, SF90 XX може розганятися до 100 км/год всього за 2,3 секунди, що на 0,2 секунди швидше, ніж стандартна версія SF90.
Крім того, Ferrari переробила багато аеродинамічних елементів SF90, щоб збільшити притискну силу. Заявляється, що SF90 XX може генерувати максимальний притиск до 530 кілограм на швидкості 250 км/год, що є значним поліпшенням порівняно зі стандартним SF90 Stradale, який має 390 кілограм притискної сили. SF90 XX має активний задній спойлер, який був перероблений для роботи з нерухомим крилом і перемикається між положеннями низького опору та високою притискною силою.
Дизайн задньої частини SF90 XX був змінений для інтеграції великого фіксованого заднього антикрила, що призвело до його подовження, створюючи таким чином особливо витягнуту силуетну форму. Нові випускні отвори на капоті мають контрастний колір фарби, а повітрозабірники на крилах надихнули дизайн внутрішньої панелі дверей.
Що стосується внутрішнього оформлення, Ferrari використала легкі монококові сидіння з вуглецевого волокна, які зменшують масу автомобіля. Ці сидіння можуть здаватися нерухомими, але насправді вони регулюються за допомогою інтегрованих еластичних матеріалів.
Центральна консоль була спрощена та вкрита матовим вуглецевим волокном замість шкіри або пластику. Селектор восьмиступеневої коробки передач був переміщений вперед на центральній консолі, а перемикачі склопідйомників були розташовані ззаду.
SF90 XX Spider, кабріолетна версія, відрізняється від купе тим, що має складний дах, який може бути відкритим за 14 секунд.
SF90 XX Stradale буде вироблятись у кількості 799 екземплярів, а Spider — лише 599, і всі вони вже розпродані. Ціна купе SF90 XX становить близько 844 000 доларів, тоді як Spider коштує близько 932 000 доларів.
BMW також недавно представила оновлену версію свого позашляховика початкового рівня — X1 M35i xDrive. Оновлений кросовер отримав агресивніший зовнішній вигляд і вдосконалення в трансмісії та двигуні.