Вам теж іноді здається, що автовиробники трошки перегинають палку з маркетингом та особливо суббрендами? Інакше як пояснити те, що робить Geely?
Китайський автовиробник і раніше вже створював різні суббренди для різних цінових категорій та груп клієнтів.
І китайцям немає різниці, що можливо хтось ще не звик до попередніх назв. Тепер з’явився новий суббренд – Milky Way. Чому у Geely вирішили, що це найбільш слушна назва для дорогих гібридів та електрокарів – не питайте.
Але у керівництві компанії розраховують, що новий суббренд стане конкурентом для Volvo, Zeekr, Lynk & Co, Geometry, Radar та інших марок, що вже входять до китайського холдингу.
Для того, щоб уникнути внутрішньої конкуренції, нові автомобілі отримають абсолютно нову платформу.
Першим автомобілем під брендом Milky Way стане електричний седан, який показують лише частково, завдяки тизерам. Скоріше за все це буде седан С-класу.