Кілійський судноремонтний завод розпочав капітальні ремонти барж – з повним фарбуванням корпусу у якості фінальної операції процесу ремонту.
Про це повідомив гендиректор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.
На заводі вже розпочато ремонт барж С-408, С-445, SLG-009, в очікуванні ремонту баржі SLG-008, С-455, ДМ-2114 та ДМ-2170. Також у ремонті на заводі знаходяться теплоходи «София», «Челябинск» («Олешки»), «Николай Будников». На теплоході «Капитан Глушко» ремонтні роботи завершено, судно чекає на документи Регістру на продовження терміну плавання.
Раніше стандартні роботи на Кілійського заводу з повернення баржі в експлуатацію в середньому займали близько 25 днів. Роботи з повним фарбуванням баржі додають близько двох тижнів, збільшуються і витрати матеріалів. Але з точки зору ефективності використання флоту це виправдано.
«Подовжується термін експлуатації баржі без повторних ремонтів. Значно зменшуються простої та ризики псування вантажів. Гарантоване успішне проходження всіх контрольних служб портнагляду. Краще один раз якісно та капітально відремонтувати судно, ніж постійно в авральному режимі «латати дірки»!» – каже Дмитро Москаленко.
ПІДПИСУЙСЯ НА НАШ TELEGRAM І БУДЬ В КУРСІ ПОСТІЙНО!
У Чорному морі і лиманах Одеської області встановлено заборону на вилов камбали