Через блокаду повноцінної роботи портів Великої Одеси, щодо експорту та імпорту інших вантажів окрім тих, що передбачені «Зерновою Ініціативою», відбулась зміна логістичних потоків по території Одеської області. І наразі найбільший трафік йде по автомобільній дорозі М-15 Одеса-Рені (на Бухарест).
«Збільшення трафіку на зазначеній дорозі створило нові проблеми організації дорожнього руху на ній. Зокрема з’явилась проблема з проїздом великовантажного транспорту через залізничний переїзд, який розташований в районі Сарати, а саме — розташування переїзду нижче рівня дорожнього покриття, що унеможливлювало проїзд вантажними автомобілями на швидкості більшій ніж 10 км на годину» — розповідає директор Департаменту морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв’язку Одеської ОВА Олександр Гайдук.
Саме тому, за дорученням Начальника Одеської обласної військової адміністрації Максима Марченка, Службою автомобільних доріг в Одеській області спільно з регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» були проведені ремонтні роботи залізничного переїзду.
«Залізничний переїзд піднято на один рівень з дорогою, а також відремонтовано під’їзні шляхи до нього. Ремонтні роботи повністю завершені 12 грудня», — додає Олександр Гайдук.
«Оперативне проведення зазначених заходів дозволило збільшити швидкість проїзду транспортними засобами переїзду, що в свою чергу позитивно вплинуло на розвантаження зазначеної ділянки автомобільної дороги та майже повністю вирішило проблему затору, який до проведення ремонтних робіт розтягувався до 20 км», — зазначає Начальник Одеської ОВА Максим Марченко.