Просувати бізнес за допомогою реклами в Інтернеті можна багатьма способами, але Google Ads однозначно очолює рейтинг. Це дійсно крута система, що допомагає створювати успішні проєкти, хоча не всім вдається досягти оптимальних результатів. Помилки найчастіше роблять недосвідчені оптимізатори, які не до кінця розуміють пошукові алгоритми та намагаються на всьому зекономити.
Дізнатися про існуючі види реклами в Google Ads можна ось тут, але для реалізації кампаній потрібно чітко розуміти, які інструменти використовувати, та яких помилок уникати. Завдяки нашій статі ви дізнаєтеся, що може призвести до негативних наслідків, та зможете налаштувати рекламу, яка привабить цільову аудиторію і забезпечить підвищення продажів.
Чому ваша реклама не забезпечує якісний трафік: головні проблеми
До розкрутки через Google Ads потрібно відноситися серйозно. В мережі часто кажуть, що налаштувати параметри легко, але так само легко помилитися. Практика показує, що проблеми виникають на всіх етапах. Пропонуємо ознайомитися з найбільш розповсюдженими з них:
- відмова від рекламних розширень або їх недостатнє використання;
- створення однієї кампанії під усі пристрої – насправді доцільніше запускати різні кампанії для мобільних девайсів та комп’ютерів, адже вони можуть суттєво відрізнятися за конверсією;
- застосування обмеженої кількості метрик та звітів, які пропонує система – через це ви отримуєте неповні чи недостовірні відомості. Якщо хочете приймати виважені стратегічні рішення, тоді моніторинг повинен бути повним та регулярним;
- ігнорування тестування – про його важливість кажуть усі експерти з СЕО оптимізації, але дехто продовжує їх «не помічати», хоча саме A/B перевірка описів, оголошень, заголовків тощо допомагає обрати найкращий варіант та забезпечити підвищення конверсії;
- некоректні ключові слова – ця помилка переслідує недосвідчених оптимізаторів та призводить до зменшення віддачі від інвестицій в рекламу. Не потрібно запускати компанію, доки не проведете аналіз та не виберете вірні ключовики;
- відстеження конверсій з неправильними налаштуваннями або повна відмова від визначення ROI;
- структурні недоробки – мова йде про відсутність чіткого плану або недостатню організованість процесу. Для зручного керування та ефективності вкладень потрібно робити окремі групи об’яв під певні послуги чи товари;
- запуск кампанії без оптимізації.
Ще однією суттєвою помилкою є жорстке обмеження бюджету рекламної кампанії. Зрозуміло, що зайві витрати нікому не потрібні, але на кону стоїть прибутковість бізнесу, тому варто вкласти кошти, щоб в майбутньому досягти потрібної віддачі.