12/01/2024 48
Центр надання адміністративних послуг м. Арциз протягом 2023 року надав громадянам 16 564 послуги. Найбільш затребуваними послугами залишилися реєстрація місця проживання, видача витягів про місце проживання та відомостей про склад осіб, витягів з реєстру нерухомого майна, надання соціальних послуг (субсидії, допомоги, пільги), видача документів дозвільного характеру, а також витягів з ДЗК. Зокрема, протягом 2023 року відділ «Центр надання адміністративних послуг» надав: · 5 985 послуг щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання та видача довідок; · 5 179 послуг реєстраціїречового права; · 1 196 адміністративних послуг соціального характеру , (пільги- 168 , дитячі-556, субсидія- 401, довідка ВПО-48, зняття з ВПО — 20, верерани-2, будинок інтернат-1, ( внесено до реєстру 1196 справи); · 586 послуг реєстрації юридичних та фізичних осіб; · 321 послуг вклейки фото 25, 45 років; · 184 звернень до відділу Держгеокадастру; · 39 звернень для отримання документів ДДХ та 23 звернення до відділу архітектури та ЖКГ. Окрім цього, відділом видано: · 2322 безкоштовних витягів з реєстру нерухомого майна, · 322 посвідчення батькам та дітям з багатодітної родини, · 112 довідки з реєстрових книг. Також у 2023 році було надано 9138 адмінпослуг завдяки віддаленим робочим місцям адміністратора ЦНАП, які працюють у 9 старостинських округах громади. За результатами роботи ЦНАПу минулого року до міського бюджету надійшло 808 905 грн адміністративного збору. ЦНАП постійно працює над розширенням спектра послуг та поліпшенням якості обслуговування громадян. Так, у 2023 році Арцизька міська рада за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ, отримала мобільний офіс- портативне робоче місце адміністратора ЦНАП. Це комплект сучасної портативної техніки, якій дозволяє у форматі віддаленого робочого місця здійснювати повноцінне надання адміністративних послуг за місцем перебування громадян. За 2023 рік надано 7 адміністративних послуг за допомогою мобільний офіс. У березні 2023 року Арцизька міська рада придбала станцію з оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. На сьогодні готуються усі необхідні документи для підключення станції та отримання відповідних сертифікатів для запуску станції. У жовтні місяці 2023 року Арцизька міська рада за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ отримала станцію з оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. На сьогодні готуються усі необхідні документи для підключення станції та отримання відповідних сертифікатів для запуску станції у віддаленому робочому місці адміністратора у старостинському окрузі с. Виноградівка. Також в листопаді 2023 року адміністратори ЦНАПу пройшли стажування у відділі Держгеокадастрі м. Одеси стажування, отримали сертифікати та готуються усі необхідні документи для підключення до реєстру ДЗК. На сьогодні у Центрі адмінпослуг працює 8 адміністраторів і 4 державних реєстратори. Жителі громади можуть отримати 303 адміністративних послуги.