Все новости / Автомир – Розкрито деталі нового “зарядженого” Lamborghini Здавалося б, у гамі Lamborghini Huracan є все, щоб задовольнити будь-який рівень запитів.
Повнопривідний Huracan Evo – це суперкар на кожен день. Huracan Evo RWD – безперечно вибір пуристів. А Huracan STO – фактично перегоновий автомобіль із доступом на звичайні дороги.
Якщо вам здається, що чогось не вистачає, то ось Huracan Tecnica. Він щось середнє між STO і звичайним Evo RWD, причому і від того, і іншого відрізняється унікальним дизайном. До того ж Tecnica довша за стандартний «Уракан», легша і трішки швидше.
У Huracan STO та Huracan Tecnica багато спільного. Наприклад двигун. Атмосферний мотор V10 5.2 і там, і там розвиває 640 кінських сил і 565 Нм моменту, що крутить, тоді як на звичайному Huracan Evo RWD його віддача становить 610 сил і 560 Нм.
Привід задній. Причому, на відміну від Evo RWD, суперкару належить повнокероване шасі з функцією векторизації тяги, насамперед доступне тільки STO і повнопривідному Huracan Evo. До цього необхідно давити спеціальні установки підвіски, системи LDVI та перекалібровані режими руху ANIMA.
Усього режиму три: Strada, Sport та Corsa. Профіль Strada гарантує стабільність та маневровість. Sport допускає невеликі ковзання, хоч і не на шкоду безпеці. А Corsa налаштований на швидкі проходження поворотів із максимальним зачепом.
Huracan Tecnica на 10 кілограмів легше за Evo RWD, що дає відношення маси до потужності 2,15 кілограма на кінську силу (було 2,28 кг). З місця до “сотні” суперкар розганяється за 3,2 секунди (-0,1 c), до 200 – за 9,1. Максимальна швидкість – 325 кілометрів на годину.
Вуглецеві гальма з шести- і чотирипоршневими супортами – стандартне оснащення. Повітря до механізмів надходить через прорізи в бампері спеціальними каналами, як на перегоновий Lamborghini.
Спереду суперкар можна безпомилково впізнати за допомогою Y-подібних вставок у бампері в стилі концепту Terzo Millennio.
А ззаду — по невеликому фіксованому антикрилу, новій вуглепластиковій кришці моторного відсіку та шестикутним вихлопним патрубкам.
Кришка переднього багажника на Tecnica теж виготовлена з вуглепластику. До того ж на суперкарі вперше для «Уракану» використовуються рухомі заслінки Air Curtain.
У поєднанні з іншими аеродинамічними елементами вони зменшують опір повітря на 20 відсотків.
Крім того, на задню вісь суперкара діє на 35 відсотків більше від’ємної підіймальної сили.
У висоту і ширину Tecnica відповідає звичайному Huracan Evo, але завдяки невеликій прибавці до довжини (6,1 см) виглядає більш присадкуватим.
Колеса – 20-дюймові Damiso з «алмазною» ограновуванням та шинами Bridgestone Potenza Sport. Кришка моторного відсіку Huracan Tecnica прикрашена табличкою з написом Ordine di accensione, тобто порядок роботи циліндрів. Чорні елементи в бампері візуально з’єднані з повітрозабірниками перед задніми колесами. Темна накладка перед лобовим склом зроблена більше – і це також додає автомобілю візуальної легкості. Вся зовнішня «шкаралупа» Tecnica зроблена з алюмінію та композиту.
Усередині – просторова рама з алюмінію та вуглеволокна.
Салон суперкара практично не відрізняється від звичайного “Уракану”. Змінено хіба що графіка приладів та оздоблення.
«Мультимедійка» вже в базі може писати телеметрію та зберігати дані про час проходження кількох трас.
Читайте також: Geely запатентувала електричні фургони з функцією автономного водіння
Для Tecnica запропоновано ексклюзивне оздоблення алькантарою, різні варіанти просрочки та вишивки.