Зимову резину купити можна двох видів – з шипами або класичну. При виборі слід відштовхуватися від умов, в яких будуть експлуатуватися шини.
Головні критерії, на які варто звернути увагу:
- приблизні обсяги снігу, що випадає у регіоні протягом зимового сезону;
- ефективність роботи комунальних служб – наскільки своєчасно дороги очищаються від снігу та обробляються реагентами від криги;
- інтенсивність експлуатації та власний стиль водіння.
Проаналізувавши ці фактори, варто визначитися – які шини купити для їзди взимку. Найширший асортимент та низькі ціни чекають на водіїв за посиланням https://goroshina.ua/catalog/zimovi.
Шипована резина
Головна особливість таких шин – наявність на протекторі металевих шипів. Штифти виготовляються із міцної сталі та виробляються з різними формами – круглі або з 2-6 гострими гранями. Їхнім основним завданням є продавлювання утрамбованого снігу та крижаних ділянок, щоб забезпечити безперебійний контакт резини з дорогою. На шипованих шинах автомобіль без пробуксовок стартує з місця, без проблем долаються засніжені підйоми та скорочується гальмівний шлях.
Великою популярністю автогума з шипами в Україні не користується. Все через помірний зимовий клімат, який характерний для більшості регіонів нашої країни. На чистих і особливо мокрих дорогах комфортної їзди точно не буде:
- підвищується ризик занесення;
- з-під коліс видається гучний і неприємний гул від контакту сталевих штифтів із покриттям;
- довжина гальмівного шляху збільшується.
Ще й ціна шипованих шин набагато вища, ніж вартість класичних моделей. В середньому, за один комплект заплатити доведеться в 1,5-2 рази дорожче, при цьому термін служби таких покришок значно коротший.
Класичні шини
Шипи відсутні, їх замінюють зачіпні кромки, якими усипані протекторні блоки. Ламелі чудово тримають контакт зі сніговою та очищеною дорогою, і навіть здатні продавлювати тонкий лід.
Купити резину класичного плану можна двох типів:
- Європейську. Резинова суміш більш жорсткіша, блоки протектора не такі габаритні. Тут чудово працює дренажна система з поглиблених канавок, через які назовні видаляються накопичені в дорозі рідина з брудом. Європейські шини найкращі їздові якості демонструють при температурі від +7 до -10 градусів, що дозволяє експлуатувати їх майже півроку.
- Скандинавську. Компаунд набагато м’якший, шини залишаються еластичними навіть при 20-градусних холодах. Протекторні блоки більш габаритні, за рахунок чого підвищується прохідність сильно засніжених шляхів. Їхня стихія – морозна погода в межах від 0 до -200C. При плюсовій температурі та на очищених дорогах шини-скандинави поступаються за більшістю їздових показників європейським моделям.
Підбираємо правильний розмір
Визначившись із типом покришок, залишиться підібрати потрібний типорозмір. Орієнтиром є рекомендації виробника машини, які вказані у техпаспорті ТЗ. Від будь-яких експериментів краще відмовитися – шини з непідходящими параметрами не зможуть забезпечити комфортну та безпечну їзду.
Під будь-яку зимову резину бажано купити диски сталевого типу. Порівняно з литими виробами, вони витримують більші навантаження і не розколюються від найсильніших ударів. Встановивши на шини диски, під надійним захистом від багатьох пошкоджень буде резина та елементи підвіски машини.