У рамках Токійського автомобільного шоу компанія Toyota вразила громадськість презентацією модернізованої версії свого знаменитого хетчбека Yaris.
Ця модель, яка вже відома своєю динамікою, отримала ряд значних оновлень: восьмиступінчасту автоматичну трансмісію та удосконалений двигун.
Спеціально розроблена для GR Yaris, нова 8-ступінчаста автоматична коробка передач GAZOO Racing Direct має за мету забезпечити неймовірно швидке переключення передач. Її програмне забезпечення було налаштовано так, щоб оптимально адаптуватися до стилю водіння та навіть підлаштовуватись під дії водія, забезпечуючи ідеальне співвідношення між швидкістю, інтенсивністю гальмування та використанням педалей газу і гальма.
Значні зміни торкнулися й силового агрегату. 1.6-літровий турбодвигун, який і до цього був одним з найпотужніших у своєму класі, отримав додаткове посилення. Toyota вдосконалила клапанний механізм, встановила нові, більш легкі та зносостійкі поршні, збільшила тиск упорскування палива та додала сучасний датчик тиску. В результаті цих оптимізацій, потужність японської версії GR Yaris зросла з 272 кінських сил і 370 Нм крутного моменту до 304 кінських сил та 400 Нм, що дорівнює характеристикам GR Corolla Morizo Edition. Для європейського ринку цифри трохи скромніші – 280 к.с. та 390 Нм.
Нова автоматична коробка передач чудово проявила себе на треку, показавши кращі показники швидкості в порівнянні з моделями з трипедальною трансмісією, хоча й збільшила вагу автомобіля на 20 кг. Точний часрозгону до 100 км/год від Toyota не було оголошено, але відомо, що споряджена маса Yaris із механічною коробкою становить 1280 кг, а з автоматичною – 1300 кг.
У зовнішньому дизайні також відбулися зміни. Оновлений GR Yaris може похвалитися новими бамперами з більшими повітрозабірниками та модернізованими фарами. Для підвищення жорсткості кузова використовувалося на 13% більше точкових зварних швів та більший обсяг конструкційного клею. Також було внесено корективи в налаштування підвіски, що включали в себе використання досвіду професійних гонщиків, при цьому основна схема залишилася незмінною: McPherson спереду та багатоважільна конструкція ззаду. Варто зазначити, що передні стійки тепер кріпляться більшою кількістю болтів, що запобігає їх зсуву при високих навантаженнях.
Інтер’єр GR Yaris також претерпів зміни, більше фокусуючись на потребах водія. 12,3-дюймова панель приладів тепер нахилена на 50 мм вперед, а центральна панель управління з дисплеєм повернута на 15 градусів у бік рульового колеса. Крісло водія тепер розташоване на 25 мм нижче, а ручний режим автоматичної коробки передач, за особистим проханням Акіо Тойоди, реалізований на зразок гоночних машин: для переключення на нижчу передачу важіль потрібно штовхати, а для перемикання вище – тягнути до себе.
Автозапчастини до Toyota тут – https://exist.ua/uk/toyota-cars/