Кілька днів тому в ізмаїльському порту сталося зіткнення двох суден.
Балкер KLC ERCIYES (прапор Барбадос) під час маневрування перед швартуванням вдарив носовою частиною корпусу в суховантаж JASMIN QUEEN, який стояв біля причалу (прапор Камерун).
Обидва судна не зазнали серйозних ушкоджень — KLC ERCIYES сьогодні перебуває під навантаженням біля причалу, а JASMIN QUEEN учора, 4 липня, пішов з Ізмаїла вгору за течією Дунаю. Джерело.
Причиною зіткнення стало значне збільшення розмірів і тоннажу суден, що заходять у наші дунайські порти.
На думку експертів, стара радянська інфраструктура порту розрахована на проведення барж, а зараз заходять великі пароплави завдовжки понад 140 метрів і водотоннажністю до 15 тисяч тонн.
«Ні лоцманське проведення, ні буксирне забезпечення не розраховане на умови експлуатації портових споруд у нових умовах. Малопотужні буксири не справляються з проведенням важких суден. Висока щільність постановки біля причалів також не сприяє заходам безпеки», — наголосив фахівець галузі.
За матеріалами інтернет-ресурсів підготувала Оксана Картельян, Місто 24