ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) створить єдину комплексну інфраструктуру з обслуговування флоту, яка відповідає міжнародним стандартам ISO. Про це повідомила прес-служба пароплавства.
В УДП буде створена єдина комплексна інфраструктура з обслуговування флоту, яка відповідає міжнародним стандартам ISO. Процес реформи триває з початку 2023 року”, — вказала прес-служба.
На першому етапі реорганізований «Підмінний екіпаж». Роботи із міжрейсового ремонту секцій тепер сконцентровані на дільниці з ремонту несамохідного флоту БТОФ. У четвертому затоні організовано ділянку з ремонту несамохідного флоту на базі плавмайстерні 322 (96 км). Це дозволило покращити ефективність, безпеку та контроль.
Раніше ремонтна бригада з 96 км Дунаю на катері йшла на нижній рейд, де знаходилися баржі, що ремонтувалися. Перехід від 4-го затону займав три години, а це означало втрати робочого часу, витрати пального та моторесурсу катера. Роботи (наприклад, з нанесення вантажних марок) проводилися на ділянці з сильною течією (на рейді) і людину, яка впала за борт, могло затягнути під воду, незважаючи на рятувальний жилет, в затоні такі ризики зведені до мінімуму”, — зазначили в УДП.
Для забезпечення виробничих процесів обладнується також берегова інфраструктура: прокладаються електромережі та перехідні трапи з берега та між баржами.
Визначено оптимальну кількість барж, що одночасно перебувають у ремонті — 4 одиниці. В основному це роботи міжнавігаційного характеру: зварювальні роботи, рихтування кришок трюмів, ремонт швартовних лебідок, електродвигунів брашпилів тощо.
Зазначається, що роботи на рейді тепер виконуються у вийняткових випадках, якщо виникла потреба у відновленні надпланової кількості флоту.
Встановлені дуже жорсткі вимоги щодо звітності і контролю. Заявка надходить через електронний документообіг, майстер разом із суперінтендантом виходять на об’єкт, складають детальне замовлення з фотофіксацією та переліком робіт в електронній картці, що зберігається у базі заявок на ремонт. Після завершення робіт також обов’язкова фотофіксація за принципом «було-стало»”, — наголосили в УДП.
Протягом січня-лютого на ділянці з ремонту несамохідного флоту здійснено ремонт 20 барж. Витрати часу та матеріалів знизилися за рахунок нового підходу до організації робіт.
Наступний етап реформи — формування у четвертому затоні цілісної інфраструктури з обслуговування флоту УДП.
Зокрема, заплановано провести екологічний аудит: територія буде розчищення від сміття, якісно модернізовані системи утилізації лляних вод. Також буде проведено розширення судноремонтної інфраструктури та створено безпечні та комфортні умови праці. Крім того, буде посилено систему охорони та контролю: реконструкція огорожі, прохідної, встановлення відеоспостереження, та створено ефективну систему забезпечення: модернізація складських приміщень, диджиталізація обліку та документообігу.
Наша мета — створити інфраструктуру обслуговування флоту, яка відповідає стандартам ISO. Процес розпочато, створюється дорожня карта модернізації по кожному з напрямів”, — підсумували в пароплавстві.
ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.
Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів порівняно з 2021 роком. Зокрема, у січні-жовтні річковим флотом перевезено майже 1,5 млн тонн вантажів.
За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.