Він має дальність ходу понад 600 км. Новий флагманський електромобіль марки Volkswagen — ID.7 — зробить свою прем’єру цієї осені в Європі та Китаї, а в Північній Америці він з’явиться у 2024 році. ID.7 буде доступний у двох версіях: Pro та Pro S. Обидві версії оснащені електродвигуном потужністю 282 кінських сил (210 кВт). Версія Pro має батарею з потужністю 82 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 615 км. Система підтримує швидке заряджання постійним струмом потужністю 170 кВт.
Pro S отримав більш потужну батарею з ємністю 91 кВт-год, що дозволяє автомобілю проїхати до 700 км без підзарядки. Заряджати його можна постійним струмом потужністю 200 кВт.
ID.7 має довжину 4961 мм та колісну базу 2966 мм. Ці розміри можна порівняти з електричним седаном Mercedes-Benz EQE. Ширина Volkswagen ID.7 становить 1862 мм, за винятком зовнішніх дзеркал. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова складає всього 0,23 і залежить від комплектації, яку обирає покупець.
Усередині ID.7 стандартно оснащений проекційним дисплеєм з розширеною реальністю. Ця технологія дозволяє відображати лише необхідну для водія інформацію, таку як швидкість автомобіля та різні попередження.
Система розширеної реальності відображає інформацію на різній відстані від водія. Інформація на дисплеї може включати такі елементи, як розмітка дорожніх смуг, інформація про відстань та обмеження швидкості. Елементи керування на кермовому колесі дозволяють налаштовувати відображену інформацію на вітровому склі відповідно до переваг водія.
У центрі панелі приладів розташований 15-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей. Сенсорні повзунки з підсвічуванням дозволяють налаштовувати температуру в салоні та гучність звуку.
Система Travel Assist включає адаптивний круїз-контроль та допомагає при зміні смуги руху. Ця технологія може визначати обмеження швидкості та автоматично регулювати швидкість автомобіля.
Volkswagen рекламує ID.7 як автомобіль з передовою системою кондиціонування повітря, спадщиною від Phaeton. Вентиляційні отвори оснащені двигунами, що дозволяють регулювати розподіл повітря по всьому салону. Система також реагує на голосові команди. Наприклад, водій, сказавши “Привіт, Ідо, у мене холодні руки”, може направити теплий потік повітря та включити обігрів керма.
Додатковий панорамний люк має розумну скляну панель. Завдяки рідкокристалічному шару, розподіленому в полімері, можна перемикати панель між прозорістю та непрозорістю за допомогою кнопки або голосового керування.
Volkswagen вироблятиме ID.7 для ринків Європи та Північної Америки на своєму заводі в Емдені, Німеччина. Виробництво почнеться у другій половині цього року. Інформація про ціни наразі недоступна для жодного регіону.
Деталі до Volkswagen тут: https://exist.ua/uk/volkswagen-cars/