Порти Одеси, Чорноморська та Южного через вторгнення російської армії тривалий час були заблоковані, тож частину аграрної продукції, що до початку повномасштабних бойових дій експортувалася через них, почали вивозити річковими портами, зокрема на Дунаї.
Як повідомили в Українському Дунайському пароплавстві, через це вирішили зупинити рейси на Верхньому та Середньому Дунаї та зосередитися на Нижньому Дунаї для експорту аграрних вантажів із портів Придунав’я в морські порти Румунії та Болгарії. Тож 90% суден флоту займалося саме вивозом зерна та іншого продовольства.
«Отримали документи та запустили в роботу 35 барж, що тривалий час знаходилися у відстої. Почали ремонту програму. Провізна спроможність флоту зросла більш ніж на третину. Була скорочена тривалість рейсу та збільшені до ринкових ставки фрахту», — зазначається у звіті підприємства.
Результатом усіх цих дій стало зростання доходу у сім разів. Тож підприємство за даними звіту:
* Погасило основні борги, які сягали суми понад 7 млн євро.
* Погасило заборгованість із зарплатні морякам у дочірній компанії в повному обсязі.
* Повернуло фінансову допомогу Адміністрації морських портів України у розмірі 40 млн грн.
* Запустило масштабну програму ремонтів флоту: за шість місяців відремонтували понад 150 одиниць флоту.
В подальшому підприємство планує запустити власний стивідорний напрям (вантажно-розвантажувальні роботи) та збільшити кількість барж до 220-225. Також у коротко- та середньостроковій перспективі в УПД бачать перезавантаження структури компанії, задля позбавлення від непрозорих та неконтрольованих дочірніх підрозділів, та створення чіткої вертикалі управління.
Також в УДП розраховують на залучення інвестиції від міжнародних донорів, що дозволить закупити нові баржі та обладнати буксири сучасними двигунами.