Один літак коштує близько 40 мільйонів доларів, замовлення вже є на 100 одиниць.
Потенційний портфель замовлень на Ан-178 перевищує 4 мільярди доларів. Про це розповів генконструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа.
На питання, в яку суму оцінюється ринок українського транспортника, Ківа сказав: "За скромними оцінками — 100 літаків. Це 4 млрд доларів. Це достатній обсяг і хороший потенціал для України".
"Він перебуває у вільній, ніким не зайнятій ніші — між італійським C-27 вантажопідйомністю 8-10 тонн і C-130 Hercules — 15 тонн. Важливо, що наш літак забезпечує перевезення всієї вантажної номенклатури, в тому числі і пакетованих вантажів у морських контейнерах ", — зазначив Ківа.
Один літак в середньому коштує близько 40 млн доларів, втім остаточна ціна залежить від обсягу замовлення і комплектації.
За словами Ківи, вже є попередні замовлення на 100 літаків, а 12 вже продано. ДП "Антонов" на тих потужностях, які є наразі, може випускати 12 машин на рік, після модернізації, очікується збільшення потужностей у два рази — до 24 літаків на рік.
У четвер, 7 травня, з аеродрому ДП Антонов вперше піднявся в небо новий транспортний літак Ан-178, створений Антонов у співпраці з компаніями-партнерами з 15 країн світу.
Ан-178 — середній транспортний літак вантажопідйомністю 15-18 тонн. Повинен прийти на заміну застарілим транспортним літакам Ан-12. Створено у співпраці з компаніями з 15 країн світу. Швидкість — 825 км/год, вантажопідйомність — 18 тонн (два стандартних морських контейнери), висота польоту — 12 км, дальність польоту — 5500 км. Здатний сідати і злітати з будь-яких аеродромів, у тому числі ґрунтових, що робить його затребуваним і для потреб оборони.